Časté dotazy (FAQ)
Prohlédněte si nejčastější pokládané dotazy a odpověďi na ně. Možná najdete otázku a odpověď, která Vás zrovna zajímá.

Prohlédněte si nejčastější pokládané dotazy a odpověďi na ně. Možná najdete otázku a odpověď, která Vás zrovna zajímá.
Pro příjem a sledování televize nepotřebujete žádnou anténu nebo satelitní parabolu. Stačí Vám k tomu pouze připojení k internetu, které má v dnešní době k dispozici většina domácností. Televizi můžete sledovat na všech možných zařízeních - od chytré televize, televize se set-top boxem, přes tablet, mobil nebo počítač. Můžete si pořady pouštět zpětně, pozastavit vysílání kdykoli potřebujete, máte k dispozici aktuální informace o pořadech s televizním programem, možnost nahrávání a další chytré funkce.
V naší nabídce najdete široké spekturm čekých i zahraničních televizních stanic. Od základních, dětských, sportovních nebo hudebních, po filmové, dokumentární, zpravodajské, regionální nebo kanály pro dospělé. Prohlédněte si kompletní nabídku kanálů.
Od 1.6.2022 zavedla skupina FTV Prima u všech svých stanic omezení přetáčení reklam, které platí u všech poskytovatelů internetové televize. Pokud chcete ve FajnTelce u stanic Primy okamžitě přeskakovat reklamy i nadále, můžete si zakoupit doplňkový balíček Prima bez reklam.
Ano. FajnTelku je možné sledovat z jakékoli země v rámci EU. Můžete tak své oblíbené stanice nebo pořady sledovat i z dovolené po Evropě.
Nejjednodušší možnost objednání FajnTelky je pomocí online objednávkového průvodce, kterého jsme pro Vás připravili.
Pokud chcete změnit tarif nebo balíček, pošlete nám e-mail s požadavkem na info@fajntelka.cz.
(V současné době připravujeme také možnost změny z Vašeho zákaznického účtu online.)
Platba předplatného FajnTelky je nyní možná pouze bankovním převodem na účet 27-146860257/0100. Důležité je uvést variabilní symbol, který najdete ve faktuře/dokladu zaslaném v e-mailu s potvrzením objednávky našich služeb. Připravujeme pro Vás i možnost úhrady platební kartou online.
Vaše aktuální přeplatné můžete ukončit prostřednictvím zaslaného e-mailu na adresu info@fajntelka.cz.
Pro sledování televize je požadováno internetové připojení s rychlostí min. 3 Mbit/s, doporučeno je alespoň 5 Mbit/s.
FajnTelku je možné nainstalovat na velkém množství televizí nebo zařízení. Zda podporujeme Vaše zařízení a máme pro něj aplikaci si můžete prohlédnout zde.
Nicméně doporučujeme aplikaci FajnTelka najít v obchodě s aplikacemi přímo ve Vašem zařízení. Pokud ji najdete a půjde stáhnout a nainstalovat, budete mít jistotu, že Vám bude bez problémů fungovat.
Pokud chcete, můžete si vytvoři své vlastní skupiny kanálů a přepínat mezi nimi nebo na každém zařízení mít nastavenou jinou výchozí skupinu. Skupina kanálů umožňuje vlastní zobrazení seznamu kanálů a jejich řazení. Můžete tak mít jiný seznam kanálů na televizi v obývacím pokoji a jiný dětské pokojíku.
Pro sledování televize můžete mít současně registrovány 4 zařízení. Registrovaná zařízení je možné spravovat na adrese https://tv.fajntelka.cz
FajnTelku můžete sledovat souběžně na 2 zažízeních.
Návod, jak zaregistrovat a přihlásit aplikaci FajnTelka najdete zde.
Pokud se se svým heslem nemůžete přihlásit, můžete si zaslat na adrese https://tv.fajntelka.cz heslo nové pomocí odkazu Zapomenuté heslo.
Pokud Vám přestala fungovat televize, ujistěte se nejprve, zda Vám funguje internetové připojení a máte své zařízení připojené k internetu. Pokud i tak problém přetrvává, můžete zkustit restartovat televizi nebo zařízení (u set-top boxu např. odpojením od elektrické sítě a znovu zapojením). Dále zkuste aktualizovat aplikaci FajnTelka (pokud je obchodě s aplikacemi ve vašem zařízení novější verze, poveďte aktualizaci). Jestliže ani jeden způsob nezafungoval, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a naše technické oddělení problém prověří.