- Domů
- Televize
- Tarify a balíčky
- Tarify a balíčky
- Tarify
- Mini
- Klasik
- Profi
- Balíčky
- HBO Film
- Cinemax Film
- Komplet Film
- SuperBox
- Ostatní
- Prima bez reklam
- TV kanály
- Jak sledovat
- Podpora
Prohlédněte si nejčastější pokládané dotazy a odpověďi na ně. Možná najdete otázku a odpověď, která Vás zrovna zajímá.
Pro příjem a sledování televize nepotřebujete žádnou anténu nebo satelitní parabolu. Stačí Vám k tomu pouze připojení k internetu, které má v dnešní době k dispozici většina domácností. Televizi můžete sledovat na všech možných zařízeních - od chytré televize, televize se set-top boxem, přes tablet, mobil nebo počítač. Můžete si pořady pouštět zpětně, pozastavit vysílání kdykoli potřebujete, máte k dispozici aktuální informace o pořadech s televizním programem, možnost nahrávání a další chytré funkce.
V naší nabídce najdete široké spekturm čekých i zahraničních televizních stanic. Od základních, dětských, sportovních nebo hudebních, po filmové, dokumentární, zpravodajské, regionální nebo kanály pro dospělé. Prohlédněte si kompletní nabídku kanálů.
Pod jedním účtem u nás lze spravovat jednoduše více předplatných současně. Můžete tak mít pod správou předplatné pro sebe, ale třeba i pro své rodiče nebo babičku s dědou.
Od 1.6.2022 zavedla skupina FTV Prima u všech svých stanic omezení přetáčení reklam, které platí u všech poskytovatelů internetové televize. Pokud chcete ve FajnTelce u stanic Primy okamžitě přeskakovat reklamy i nadále, můžete si zakoupit doplňkový balíček Prima bez reklam.
Ano. FajnTelku je možné sledovat z jakékoli země v rámci EU. Můžete tak své oblíbené stanice nebo pořady sledovat i z dovolené po Evropě.
Nejjednodušší možnost objednání FajnTelky je pomocí online objednávky. Přiravili jsme jednoduchého průvodce výběrem služeb, objednáním a zaplacením.
Pokud chcete změnit tarif nebo balíček, můžete to udělat jednoduše ve svém zákaznickém účtu na adrese https://moje.fajntelka.cz.
Pro předplatné služeb FajnTelky používáme tzv. opakované platby ve spolupráci s platební bránou GoPay. Platby za objednané služby Vám automaticky strháváme z platební karty ve výši předplatného. Nemusíte tak mít strach, že zapomenete zaplatit předplatné na další období.
Opakovanou platbu je možné zrušit nebo změnit v zákaznickém centru v detailu Vašeho přeplatného. Dále můžete zrušení platby provést emailem nebo telefonicky na naší zákaznické lince. Možnost zrušení opakované platby zasílá i společnost GoPay v e-mailu po první uskutečněné platbě.
Vaše aktuální přeplatné můžete kdykoli ukončit v zákaznickém účtu na adrese https://moje.fajntelka.cz nebo telefonicky na naší zákaznícké lince.
Pro sledování televize je požadováno internetové připojení s rychlostí min. 3 Mbit/s, doporučeno je alespoň 5 Mbit/s.
FajnTelku je možné nainstalovat na velkém množství televizí nebo zařízení. Zda podporujeme Vaše zařízení a máme pro něj aplikaci si můžete prohlédnout zde.
Nicméně doporučujeme aplikaci FajnTelka najít v obchodě s aplikacemi přímo ve Vašem zařízení. Pokud ji najdete a půjde stáhnout a nainstalovat, budete mít jistotu, že Vám bude bez problémů fungovat.
Pokud chcete, můžete si vytvoři své vlastní skupiny kanálů a přepínat mezi nimi nebo na každém zařízení mít nastavenou jinou výchozí skupinu. Skupina kanálů umožňuje vlastní zobrazení seznamu kanálů a jejich řazení. Můžete tak mít jiný seznam kanálů na televizi v obývacím pokoji a jiný dětské pokojíku.
Pro sledování televize můžete mít současně registrovány 4 zařízení. Registrovaná zařízení je možné spravovat na adrese https://tv.fajntelka.cz
FajnTelku můžete sledovat souběžně na 2 zažízeních.
Návod, jak zaregistrovat a přihlásit aplikaci FajnTelka najdete zde.
Prohlédněte si seznam podporaných operačních sytémů, na kterých je zaručena funkčnost aplikace FajnTelka. Zobrazit přehled zařízení
Pokud se se svým heslem nemůžete přihlásit, můžete si zaslat na adrese https://tv.fajntelka.cz heslo nové pomocí odkazu Zapomenuté heslo.
Pokud Vám přestala fungovat televize, ujistěte se nejprve, zda Vám funguje internetové připojení a máte své zařízení připojené k internetu. Pokud i tak problém přetrvává, můžete zkustit restartovat televizi nebo zařízení (u set-top boxu např. odpojením od elektrické sítě a znovu zapojením). Dále zkuste aktualizovat aplikaci FajnTelka (pokud je obchodě s aplikacemi ve vašem zařízení novější verze, poveďte aktualizaci). Jestliže ani jeden způsob nezafungoval, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a naše technické oddělení problém prověří.