Časté dotazy (FAQ)

Prohlédněte si nejčastější pokládané dotazy a odpověďi na ně. Možná najdete otázku a odpověď, která Vás zrovna zajímá.

Výhody internetové televize FajnTelka

Pro příjem a sledování televize nepotřebujete žádnou anténu nebo satelitní parabolu. Stačí Vám k tomu pouze připojení k internetu, které má v dnešní době k dispozici většina domácností. Televizi můžete sledovat na všech možných zařízeních - od chytré televize, televize se set-top boxem, přes tablet, mobil nebo počítač. Můžete si pořady pouštět zpětně, pozastavit vysílání kdykoli potřebujete, máte k dispozici aktuální informace o pořadech s televizním programem, možnost nahrávání a další chytré funkce.

Jaké kanály nabízí FajnTelka?

V naší nabídce najdete široké spekturm čekých i zahraničních televizních stanic. Od základních, dětských, sportovních nebo hudebních, po filmové, dokumentární, zpravodajské, regionální nebo kanály pro dospělé. Prohlédněte si kompletní nabídku kanálů.

Jak povolit u stanic Prima přetáčení reklam?

Od 1.6.2022 zavedla skupina FTV Prima u všech svých stanic omezení přetáčení reklam, které platí u všech poskytovatelů internetové televize. Pokud chcete ve FajnTelce u stanic Primy okamžitě přeskakovat reklamy i nadále, můžete si zakoupit doplňkový balíček Prima bez reklam.

Mohu sledovat televizi ze zahraničí?

Ano. FajnTelku je možné sledovat z jakékoli země v rámci EU. Můžete tak své oblíbené stanice nebo pořady sledovat i z dovolené po Evropě.

Jak jednoduše objednat televizi?

Nejjednodušší možnost objednání FajnTelky je pomocí online objednávkového průvodce, kterého jsme pro Vás připravili.

Jak změnit tarif?

Pokud chcete změnit tarif nebo balíček, pošlete nám e-mail s požadavkem na info@fajntelka.cz.
(V současné době připravujeme také možnost změny z Vašeho zákaznického účtu online.)

Jak se za FajnTelku platí?

Platba předplatného FajnTelky je nyní možná pouze bankovním převodem na účet 27-146860257/0100. Důležité je uvést variabilní symbol, který najdete ve faktuře/dokladu zaslaném v e-mailu s potvrzením objednávky našich služeb. Připravujeme pro Vás i možnost úhrady platební kartou online.

Jak ukončit služby FajnTelky?

Vaše aktuální přeplatné můžete ukončit prostřednictvím zaslaného e-mailu na adresu info@fajntelka.cz.

Jak rychlý potřebuji internet pro sledování televize?

Pro sledování televize je požadováno internetové připojení s rychlostí min. 3 Mbit/s, doporučeno je alespoň 5 Mbit/s.

Jak zjistím, že moje televize nebo set-top box podporuje FajnTelku?

FajnTelku je možné nainstalovat na velkém množství televizí nebo zařízení. Zda podporujeme Vaše zařízení a máme pro něj aplikaci si můžete prohlédnout zde.
Nicméně doporučujeme aplikaci FajnTelka najít v obchodě s aplikacemi přímo ve Vašem zařízení. Pokud ji najdete a půjde stáhnout a nainstalovat, budete mít jistotu, že Vám bude bez problémů fungovat.

Jak mohu spravovat skupiny kanálů a k čemu jsou dobré?

Pokud chcete, můžete si vytvoři své vlastní skupiny kanálů a přepínat mezi nimi nebo na každém zařízení mít nastavenou jinou výchozí skupinu. Skupina kanálů umožňuje vlastní zobrazení seznamu kanálů a jejich řazení. Můžete tak mít jiný seznam kanálů na televizi v obývacím pokoji a jiný dětské pokojíku.

Kolik mohu registrovat zařízení?

Pro sledování televize můžete mít současně registrovány 4 zařízení. Registrovaná zařízení je možné spravovat na adrese https://tv.fajntelka.cz

Sledování FajnTelky na více zařízeních

FajnTelku můžete sledovat souběžně na 2 zažízeních.

Jak na přihlášení v aplikaci pomocí párovacího kódu

Návod, jak zaregistrovat a přihlásit aplikaci FajnTelka najdete zde.

Seznam podporovaných zařízení/OS

Prohlédněte si seznam podporaných operačních sytémů, na kterých je zaručena funkčnost aplikace FajnTelka. Zobrazit přehled zařízení

Nemohu se přihlásit, co mám nyní dělat?

Pokud se se svým heslem nemůžete přihlásit, můžete si zaslat na adrese https://tv.fajntelka.cz heslo nové pomocí odkazu Zapomenuté heslo.

Sledování televize nefunguje, co s tím?

Pokud Vám přestala fungovat televize, ujistěte se nejprve, zda Vám funguje internetové připojení a máte své zařízení připojené k internetu. Pokud i tak problém přetrvává, můžete zkustit restartovat televizi nebo zařízení (u set-top boxu např. odpojením od elektrické sítě a znovu zapojením). Dále zkuste aktualizovat aplikaci FajnTelka (pokud je obchodě s aplikacemi ve vašem zařízení novější verze, poveďte aktualizaci). Jestliže ani jeden způsob nezafungoval, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a naše technické oddělení problém prověří.

Android TV Apple TV iOS Samsung TV LG TV Android Web Windows